Službene stranice Turističke zajednice Kvarnera

Jezik:Hrvatski

Novosti

"TAJNI GOSTI" STIŽU NA KVARNER

27.5.2013.

Turističke zajednice s područja Kvarnera u suradnji s agencijom „Heraklea“ pokreću projekt posjeta tajnih gostiju na brojnim lokacijama unutar destinacije. Kvaliteta usluge je sinonim uspjeha u turizmu i osnovni željeni brend turističke regije Kvarner te stoga Turistička zajednica Kvarnera u suradnji s turističkim zajednicama - članicama želi napraviti „korak više“ i dodatno povećati razinu kvalitete usluge na čitavom svom području.

Mystery shopping ili tajno kupovanje poslovni je alat za mjerenje kvalitete usluge i podrazumijeva angažiranje prethodno educiranih tajnih gostiju, koji se pretvaraju da su redovni gosti i prema unaprijed definiranim kriterijima detaljno i objektivno mjere kvalitetu usluge s ciljem njezina poboljšanja te izvještavaju o svom iskustvu. Svrha mystery shoppinga je utvrditi što se događa u stvarnosti tijekom interakcije gosta i djelatnika, budući da upravo u tim trenucima gost na temelju iskustva stvara sliku o cjelokupnoj destinaciji.

Tajni gosti posjetit će destinacije na Kvarneru, boraviti u raznim smještajnim objektima (hotelima, apartmanima, kampovima), ići na izlete i plaže, kupovati u suvenirnicama i trgovinama, posjećivati ugostiteljske objekte, turističke informativne centre, banke, pošte, muzeje, odlaziti na koncerte, koristiti javni prijevoz i taxi usluge, wellness tretmane,... te istovremeno mjeriti kvalitetu usluge u destinaciji.

REZULTATI ISTRAŽIVANJA KOJE JE PROVEDENO NA LOŠINJU 2012. GODINE
http://www.heraklea.hr/heraklea-savjetuje/poslovni-slucajevi/turisticka-zajednica-grada-malog-losinja-case-study-losinj-otok-vitalnosti-i-kvalitete-usluge/ 
„... Čim su stigli rezultati prvog posjeta, krenulo se u akciju. Rezultati su ukratko prezentirani onima koji su sudjelovali u projektu te se krenulo u korektivne aktivnosti. Najbolja stvar je bila što se većina tih aktivnosti mogla unaprijediti odmah. Ubrzo su svi na Lošinju počeli iščekivati nove tajne goste, znajući da bi svaka osoba koja im priđe mogla biti upravo on. Svakom partneru je bila zajamčena diskrecija njegovih rezultata, a isticana je isključivo usporedba s destinacijskim rezultatom.
Kvaliteta usluge na razini destinacije, na kraju istraživanja iznosila je zapanjujućih 82,66%. Najboljim objektima je uručeno posebno priznanje, a ostalima je dan poticaj za napredak. Posebno priznanje se kasnije istaknulo posebnom naljepnicom koja se nalazi odmah na ulaznim vratima tako da se odmah može uočiti koji objekti su sudjelovali u projektu i gdje se nalazi vrhunska kvaliteta usluge. Vrlo brzo su se pojedine lokacije same javljale sa željom da sudjeluju u projektu te da ih posjećuju tajni kupci budući da su postali svjesni koliko im te informacije mogu pomoći u njihovom daljnjem razvoju i unapređenju…“

Opatija, 27. svibnja 2013.