Službene stranice Turističke zajednice Kvarnera

Jezik:Hrvatski

Novosti

LOŠINJSKI REZULTATI U PRVOM DIJELU 2013. GODINE

11.7.2013.

Brojna i velika ulaganja Grada Malog Lošinja i članica Turističke zajednice planirana  (preko 20 milijuna eura) te brojni radovi tijekom 2013. rezultirali su velikim promjenama i dobrim statističkim pokazateljima u ukupnom broju noćenja i dolazaka gostiju u prvih 6 mjeseci.

U razdoblju siječanj - lipanj 2013. godine na području Grada Malog Lošinja zabilježeno je 80.223 dolazaka turista, koji su ostvarili ukupno 467.370  noćenja.
Ukupan broj dolazaka turista u razdoblju siječanj-lipanj 2013. godine 3 % je veći nego u istom razdoblju 2013. godine.

Ukupan broj noćenja je zabilježio porast od 3 % pri čemu su ostvarena noćenja domaćih gostiju manja  za  14 %, dok se bilježi povećanje stranih noćenja 7 % .
Od ukupnog broja inozemnih noćenja ostvarenih u Malom Lošinju, najviše noćenja ostvarili su gosti iz Slovenije (s udjelom u ukupnim noćenjima od  29,1%), zatim iz Njemačke ( 21,3 %), Austrije s 13 % te Italije ( 8,8  % ).

Posebnost je ove sezone i ostvareni broj noćenja po smještajnim kapacitetima:

• Hoteli bilježe porast dolazaka od 18 % i porast noćenja od 20 %
• Privatni smještaj iskazuje pad dolazaka za 6 % i noćenja za 3  %.
• Kampovi bilježe porast dolazaka od 3 % i  ostvarenih noćenja 5 %

Iako smo za turističke agencije i privatne iznajmljivače organizirali koordinaciju prije sezone gdje smo ih, između ostalog, upoznali s mogućnošću aktivnijeg rada s društvenim mrežama, prodajne vještine, sufinanciranja učenja stranih jezika, dizajna interijera, preporučili partnere za kompjuterska održavanja i uvođenje Interneta u privatni smještaj, organizirali podjelu sadnica za uljepšavanje okućnica, podsjetili na korištenje kartica za iznajmljivače pomoću kojih ostvaruju popuste u određenim trgovinama koje nude proizvode za uređenje apartmana, soba i kuća te na projekt vjernosti (podjela zahvala i prigodnih poklona dugogodišnjim gostima) te potaknuli na kandidiranje za Kvarner family oznaku kvalitete privatnog smještaja, popunjenost kapaciteta u privatnom smještaju bilježi pad od 3% u noćenjima, a 6% u dolascima.

Ukupan porast broja dolazaka i noćenja od 3%, rezultat su znanja, napora, cjelogodišnjeg truda i želje da se, kroz ulaganja u infrastrukturu, ali i u edukacije lokalnog stanovništva, turističkih djelatnika te svih stanovnika i gostiju Lošinja kvaliteta usluge.

Od edukacija izdvajamo teme kao što su važnost društvenih mreža, web marketinga, SEO optimizacije te kako poboljšati prodajne vještine za djelatnike u turizmu; edukacije za proizvođače lošinjskih suvenira te edukaciju na temu kulturnog turizma za sve zainteresirane.

Budući da je Lošinj već više od 125 godina proglašen klimatskim lječilištem, veliki fokus u osmišljavnju turističke ponude i proizvoda te marketinških aktivnosti je usmjeren upravo na zdravstveni turizam. Ove godine održan je 4. Forum Lošinj otok vitalnosti i zdravlja, a blagodati koje pruža boravak na otoku Lošinju predstavljane su putem plakata, billboarda i letaka te izdavanjem stručne publikacije s popisom znanstvenih dokaza zašto je Lošinj najbolja destinacija za dišne puteve. Publikacija Ljekoviti otok Lošinj je prevedena na 5 stranih jezika i svojevrstan je pečat kojim potvrđujemo da je Lošinj zaista destinacija vitalnosti i zdravlja.

Ponosni smo naglasiti da je Lošinj preporučen od Pulmološkog društva Hrvatske kao destinacija zdravlja za pulmološke probleme te da je spirometrijom dokazano da boravak na Lošinju poboljšava plućne funkcije.
Povodom ulaska Republike Hrvatske u Europsku uniju, Grad Mali Lošinj i Turistička zajednica Grada Maloga Lošinja prezentirali su novi promotivni film o otočju Lošinja. Film je sniman kombiniranim tehnikama video, timelapse i slowmotion sekvenci te je upotpunjen brojnim fotografijama i specijalnim video efektima kako bi što bolje dočarao svu snagu ljepote lošinjskog arhipelaga i njegove vitality energije. Uz mnogobrojne snimke ljepota ovoga otočja, njegovih ljudi, zbivanja, prirodne, kulturne i sakralne baštine, film obiluje i zračnim snimkama našeg plavo-zelenog dragulja Jadrana kao i očaravajućim prikazom bogatog podmorja i kipa Apoksiomena koji je pronađen u njegovim dubinama. Autor filma: Marko Vrdoljak, glazbena obrada: Zvonko Tešić, montaža: Adam Bukvić/Dražen Zeljković.

Dolaskom prvih gostiju, u uredu Turističke zajednice i turističkim agencijama, a nakon provedenog zadovoljstva stanovnika otoka, provodi se anonimna on line anketa gostiju kako bi se ispitalo njihovo zadovoljstvo turističkom ponudom i smještajem, a s ciljem konstantne težnje ka raznovrsnosti i izvrsnosti ponude destinacije.