Službene stranice Turističke zajednice Kvarnera

Jezik:Hrvatski

Novosti

KVARNER REGIJA PARTNER NA SAJMU CMT, STUTTGART 2015. GODINE, 17. - 25. siječnja 2015.

11.7.2014.

Izvrsni šestomjesečni rezultati turističkog prometa na Kvarneru 2014. godine, s 2% više dolazaka i 1% više noćenja, a pri tome u kamping segmentu čak 6% više dolazaka i 7% više noćenja u odnosu na 2013. godinu, i vrijeme špice sezone, za Turističku zajednicu Kvarnera poticaj su za aktivnosti kojima se već zakoračilo u 2015. godinu. U pripremi su sajmovi i prezentacije, u izradi je promidžbeni materijal (od tiskanog do elektronskih oblika), rad na projektima pojedinih proizvoda (od Kvarner Family, Kvarner Health & Wellbeing, Kvarner Gourmet & Kvarner Food, pa do Kvarner Outdoor) i mnogi drugi poslovi za 2015. godinu.

Nakon što je još u svibnju 2013. godine, Turističko vijeće TZ Kvarnera donijelo odluku o prihvaćanju prijedloga organizatora najvećeg turističkog sajma na svijetu, sajma CMT Stuttgart, koji je na TZ Kvarnera uputio izazovni poziv za partnerstvo, započele su pripreme za taj organizacijski i financijski zahtjevan projekt. Naime, poseban status pod nazivom „regija partner“ na jednoj tako velikoj i prestižnoj manifestaciji, osim iznimno velike marketinške vrijednosti i „vidljivosti“ za široku publiku, donosi i brojne obaveze. Jer, radi se o sajmu koji je u 9 dana trajanja 2014. godine zabilježio 241.000 posjetilaca, a izlagalo je oko 2.000 izlagača iz 90 zemalja. Također, bilo je više od 1.400 akreditiranih novinara iz 14 zemalja. Brojke, koje svakako svjedoče o snazi sajma u najboljem svjetlu. Svake godine sajam CMT ima 3 partnera: 2 zemlje partner u turističkom dijelu (jedna evropska, a druga daleka/egzotična destinacija) i 1 regija partner u kamping segmentu. U 2014. godini to je bila Costa Brava, a za 2015. ta čast pripala je Kvarneru. Naime, dr. sc. Irena Peršić Živadinov, direktorica TZ Kvarnera i Roland Bleinroth, direktor tvrtke Landesmesse Stuttgart, te voditelj projekata u Landesmesse Stuttgart, Guido von Vacano, potpisali su Ugovor o suradnji, čime je službeno Kvarner postao regijom partner sajma CMT Stuttgart.
Sam status, na prvom mjestu donosi zastupljenost u medijskom prostoru u vrijednosti više od 1, 72 mil. Eur, te brojne mogućnosti za promidžbu, ne samo za vrijeme sajma, već i u svim aktivnostima koje prethode sajmu. 

U cilju udruživanja aktivnosti i sredstava, a sve radi što reprezentativnijeg regionalnog nastupa i maksimalnog iskorištavanja promidžbenih mogućnosti u vezi sa sajmom CMT Stuttgart, TZ Kvarnera održala je 7. srpnja 2014. godine sastanak predstavnika kampova i turističkih zajednica-članica, na kojem je dogovoreno da će se u sklopu štanda Kvarnera, koji je TZ Kvarnera već zakupila, predstavljati subregije s najvažnijim kampovima, a predstoji odabir najatraktivnijeg i najfunkcionalnijeg rješenja štanda, odabir sadržaja prezentacija, priprema boravka specijaliziranih kamping novinara koje sajam šalje na studijsko putovanje u rujnu ove godine, usklađivanje termina i brojnih aktivnostima sa organizatorima sajma i kvarnerskim suizlagačima, i drugo. Formiran je organizacijski odbor koji će se sastajati redovito do realizacije sajma. 

Očekuje se da će nastup regije Kvarner na CMT u Stuttgartu 2015. godine biti jedna od značajnijih marketinških aktivnosti na njemačkom tržištu, koje čini oko 30 % ukupnog turističkog prometa na Kvarneru.