REGIJA KVARNER PREZENTIRALA SE U BEOGRADU
31.5.2019.
Nakon vrlo intezivnih i uspješno odrađenih nastupa i predstavljanja Turističke zajednice Kvarnera koja su od početka 2019. godine odrađivana na emitivnim tržištima, regija Kvarner nastavlja s promotivnim aktivnostima koje ciljaju nama, geografski gledano, najbliža tržišta.
Turistička zajednica Kvarnera tako je priredila posebnu prezentaciju za srpske novinare i partnere u Beogradu. Jednodnevna prezentacija koja se odvijala tijekom ovog četvrtka, 30.05.2019. godine, obuhvaćala je cijeli niz aktivnosti: od gostovanja direktorice dr.sc. Irene Peršić Živadinov i chefova Nenada Kukurina, Dražena Lesice i Davora Andrica u emisiji “Jutarnji program” javne TV RTS Srbija, do press konferencije namijenjene novinarima te večernje gastro prezentacije koja je upriličena u hotelu Falkensteiner Belgrade u suradnji s 3 Kvarner Gourmet restorana: restoran Rivica iz Njivica, restoran i Boutique hotel Kukuriku s Kastva i restoran i hotel Villa Barbat iz Raba.
Regija Kvarner u Beogradu predstavila je turističku ponudu čitave regije, s posebnim naglaskom na našu bogatu i svjetski priznatu gastronomsku i eno ponudu, zatim na široki spektar ponude na području zdravstvenog turizma i wellness-a te dodatno na EU projekte “Kulturno-turistička ruta Putovima Frankopana” i “Claustra+” kroz koje, zajedno s nizom partnera, aktivno radimo na očuvanju, promociji i podizanju svjesti o potrebi zaštite bogatog kulturnog nasljeđa Kvarnera.
Ovo predstavljanje u Beogradu bila je izvrsna prilika da se gostima iz Srbije prezentira regija kao privlačna i lako dostupna destinacija za vikend putovanja tijekom posezone ili najbliža morska destinacija za ljetni godišnji odmor. S obzirom na to i da od lipnja ove godine nacionalni avio prijevoznik Air Serbia kreće i s direktnim letovima iz Beograda na Zračnu luku Rijeka, Kvarner postaje srpskim gostima još i bliži.
Uz to, da nas gosti iz Srbije rado posjećuju pokazuju nam i fantastične brojke: u zadnje dvije godine bilježimo poraste u ostvarenim noćenjima, i to za 25% više u 2018. godini i čak 44% više nego u 2016. godini.
Prezentacija u Beogradu je trajala tijekom cijelog dana, te je bila namijenjena različitom profilu tržišnih niša. Tako je u ranim popodnevnim satima tema susreta s oko 50-tak novinara, predstavnika najjačih medijskih kuća Srbije, bila stručna prezentacija novosti na Kvarneru, s naglaskom na vrhunsku gastronomiju, zdravstveni turizam, smještaj u hotelima te predstavljanje EU projekata “Kulturno-turistička ruta Putovima Frankopana” i “Claustra+”. Osim toga, novinarima su najavljeni programi i atrakcije u nadolazećim ljetnim mjesecima.
Večernje druženje za oko 100-tinjak uzvanika iz turističkog sektora, odvijalo se u pratnji vrhunske kvarnerske gastronomije koju su prezentirali chefovi Igor Eržen i Dražen Lesica iz čuvenog restorana Rivica iz Njivica na otoku Krku, chef Nenad Kukurin iz restorana i boutique hotela Kukuriku iz Kastva te chefova Davora Andrića i Brune Paljine iz restorana i hotela Villa Barbat iz Raba. U Beograd su donijeli najfinija kvarnerska jela, žlahtinu Gospoja iz Vrbnika, pjenušac San Marino iz vinarije Pavlomir i nagrađivana maslinova ulja – Ulika iz Punta i Jandraš i Andrija iz Raba – ali i jedinstvene kvarnerske slastice: tortu Krčka kneginja i rabska tortu. Prostor hotela Falkensteiner Belgrade tijekom večeri ispunili su zvuci pjesme s Kvarnera, a svim uzvanicima uručene su i poklon vrećice s brošurama i simboličnim kvarnerskim poklonima – poput mirisne vrećice lavande i smokvenjaka.
Izjava direktorice Turističke zajednice Kvarnera dr.sc. Irene Peršić Živadinov:
Zahvaljujući blizini i odličnoj cestovnoj povezanosti te direktnom avio linijom koja kreće tijekom mjeseca lipnja iz Beograda na Zračnu luku Rijeka, vjerujemo da ćemo i u ovoj turističkoj godini nastaviti s ostvarivanjem dobrih rezultata sa srpskog tržišta. Gosti iz Srbije, prema ostvarenim noćenjima, najviše borave na otoku Krku, Crikveničko-vinodolskoj rivijeri te na Opatijskoj rivijeri. Tako su na području otoka Krka gosti iz Srbije u posljednje 3 godine ostvarili čak 86% više noćenja, na Crikveničko-vinodolskoj rivijeri 26% više a na Opatijskoj rivijeri 24% više noćenja.
Veliku pomoć u organizaciji ovakvog gostovanja u Beogradu, dobili smo i od Turističke organizacije Beograda (njihova gradska turistička zajednica) s kojom već duži niz godina imamo odličnu suradnju i njegujemo dobre odnose.
Prezentacije odrađene na ovaj način i za ciljanu stručnu publiku, uvijek izazovu veliki interes novinara i partnera, a s obzirom na brzinu objava današnjih medija ovakva promocija ima nemjerljiv turistički utjecaj.