Službene stranice Turističke zajednice Kvarnera

Jezik:Hrvatski

Novosti

NA UGOSTITELJSKIM OBJEKTIMA POSTAVLJENE PRVE OZNAKE KVALITETE „KVARNER GOURMET“

7.12.2012.

U okviru obilježavanja Kvarnerskog dana turizma, u Opatiji, u Milenij Grand hotelu 4 opatijska cvijeta, u organizaciji TZ Kvarnera, upriličena je prva svečana dodjela oznaka kvalitete „Kvarner Gourmet“ i „Kvarner Food“ ugostiteljskim objektima s područja Kvarnera. Oznaku kvalitete, standardiziranu ploču, ugostitelji moraju istaknuti na vidno mjesto.

U okviru obilježavanja Kvarnerskog dana turizma, u Opatiji, u Milenij Grand hotelu 4 opatijska cvijeta, u organizaciji TZ Kvarnera, upriličena je prva svečana dodjela oznaka kvalitete „Kvarner Gourmet“ i „Kvarner Food“ ugostiteljskim objektima s područja Kvarnera. Oznaku kvalitete, standardiziranu ploču, ugostitelji moraju istaknuti na vidno mjesto.

Prvi je tu „dužnost“ obavio Plavi podrum Opatija, čija vlasnica Daniela Kramarić nije sakrivala zadovoljstvo dobivenom nagradom. „Ova nagrada vrijedi jako puno, a posebna je iz razloga što je najslađe dobiti priznanje doma. Mislim da ova nagrada i cijeli ovaj projekt ima jedno šire značenje u smislu brendiranja ali i u smislu formiranja naše samosvjesti. Postajemo svjesni što smo i odakle smo i na nama je da naučimo to prezentirati. Imamo sve, sve nam je na dlanu i dostupno, a vrhunske delicije treba dostojno prezentirati. Kao regija trebamo postati ono što smo oduvijek bili – snaga i to ne jedni od najboljih nego trebamo postati najbolja gastro destinacija u Hrvatskoj zato što možda nitko na tako malom prostoru nema toliko kvalitetnih restorana kao što to imamo. Samim tim, svi mi jedan drugome trebamo biti podstrek i kontrola. Mislim da ćemo si time osigurati bolju budućnost.“

Oznaka kvalitete projekta „Kvarner Gourmet“ postavljena je i na restoranu Le Mandrać u Opatiji. Vlasnik restorana Deniz Zembo kazao je: „Ova nagrada je svojevrstan iskorak, ne samo našeg nego i ostalih restorana i cijele regije prema turistima i nadam se da će to kreirati jednu zajedničku energiju koja će nas natjerati da zajedno nastupamo na inozemnim tržištima poput Slovenije, Italije, Austrija, i naravno, BiH i Srbija. Radi se o godišnjoj nagradi, trudimo se već devet godina i nadam se da ćemo se truditi još devetnaest.“

Restoran Kukurinu na Kastvu, također je jedan od dobitnika oznake kvalitete „Kvarner Gourmet“. Nenad Kukurin, vlasnik restorana nakon postavljanja ploče pod prvim pahuljicama snijega izjavio je:“Nagrada je ovo za uložen rad i trud te zalaganje, a svakako je vrijedan pokazatelj prepoznate kvalitete. U Kastav puno ljudi dolazi upravo kako bi posjetili restoran Kukuriku i to je lijepa sinergija – rad u zajednici u kojoj je netko porijeklom, gdje je odrastao i sada djeluje i biva prepoznat, a tu su i zadovoljni gosti.“

Svi su složni u jednom – dobivene oznake kvalitete nagrada su no istodobno i motivacija za dalje te obveza za svakodnevnim poboljšanjem kvalitete usluge.

Kvarner na karti