Turistička zajednica Kvarnera u travnju održala niz online edukacija za iznajmljivače na kojima su obrađene teme: od sigurnosti do digitalnog marketinga i rekategorizacije
29.4.2021.
Turistička zajednica Kvarnera tijekom travnja održala je nekoliko online edukacija namijenjenih iznajmljivačima, na kojima su obrađene najvažnije teme u aspektu poslovanja obiteljskog smještaja.
Cilj svih edukacija bio je pomoći i usmjeriti iznajmljivače u njihovom poslovanju u okolnostima pandemije te im pružiti adekvatnu pripremu i informacije za nadolazeću turističku sezonu.
Na online edukacijama u travnju sudjelovalo je više od 600 iznajmljivača, vlasnika obiteljskog smještaja s područja Kvarnera, koji su pratili predavanja na teme:
15.04.2021. - tema: Sigurnost i higijena u obiteljskom smještaju u vrijeme pandemije COVID-19;
19.04.2021. - tema: Oglašavanje na društvenim mrežama i digitalizacija prodaje;
21.04.2021. - tema: Unapređenje kvalitete obiteljskog smještaja;
28.04.2021. - tema: Rekategorizacija i porezni aspekti poslovanja u obiteljskom smještaju.
Sve navedene edukacije su organizirane u suradnji s Fakultetom za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu iz Ike.
"U sklopu svih naših edukativnih radionica koje smo u posljednjih nekoliko godina organizirali za iznajmljivače, prezentiramo i dijelimo iskustva i stečena znanja. Tako smo kroz niz od četiri online radionice tijekom travnja obradili sve one teme koje su našim iznajmljivačima trenutno u najvećem fokusu – od uvjeta pod kojima je stranim državljanima omogućen ulazak u Hrvatsku, punktova za testiranje, provođenje higijene objekta prije i nakon dolaska gostiju i nacionalnog projekta "Safe Stay in Croatia", pa do oglašavanja na društvenim mrežama, digitalizacija prodaje, unapređenje kvalitete te rekategorizacija objekta ali i porezne obveze u poslovanju i vođenju obiteljskog smještaja. Kako bi našim iznajmljivačima pružili informacije "iz prve ruke", na radionice smo pozvali i uključili predstavnike Ministarstva turizma i sporta RH, zatim Policijske uprave Primorsko-goranske, Nastavnog zavoda za javno zdravstvo PGŽ, Doma zdravlja PGŽ, stručnjake iz domene digitalnog marketinga poput predstavnika platforme Booking.com, predstavnike Ureda državne uprave i Državnog inspektorata, ali i same Kvarner Family iznajmljivače koji su predstavili svoja iskustva u poslovanju. Svi predavači kroz edukacije pružili su kvalitetne informacije, smjernice i preporuke za prilagodbu poslovanja u uvjetima pandemije COVID-19. Ovime nastavljamo našu dobru suradnju sa svim dionicima na destinaciji te im ovim putem svima još jednom zahvaljujem na potpori", kazala je direktorica Turističke zajednice Kvarnera, gospođa Peršić Živadinov.
Podsjetimo, kako obiteljski smještaj na Kvarneru čini gotovo 50% svih smještajnih kapaciteta, a upravo je u 2020. godini obiteljski smještaj pokazao svoju punu snagu i potencijal. I to prije svega zbog poštivanja najvažnijeg pravila - održavanje socijalne distance - koje ostaje jednako važno i u 2021. godini. Primjerice, analiza turističkog prometa ostvarenog u 2020. godini i tijekom ovog Uskrsa daje nam jako slične rezultate: objekti s 4* i 5* pokazali su se kao najotporniji na krizu i najtraženiji među gostima. To znači da gosti, usprkos svim okolnostima i krizama, ne odustaju te traže i očekuju garanciju kvalitete i time se nastavlja višegodišnji trend na Kvarneru: popunjenost raste s brojem zvjezdica odnosno kvalitetom ponude.
Ako želimo ponoviti prošlogodišnje rezultate, kada je Kvarner po broju ostvarenih noćenja tijekom ljetnih mjeseci bio u samom vrhu Hrvatske, prije svega moramo se neprestano prilagođavati aktualnoj epidemiološkoj situaciji i napraviti sve što možemo da zaštitimo zdravlje naših građana i gostiju. Stoga, u suradnji s županijskim Nastavnim zavodom za javno zdravstvo i Domom zdravlja, povodom predstojećeg vikenda i Praznika rada (1. svibnja) kada očekujemo povećani broj dolazaka gostiju, Turistička zajednica Kvarnera je ugovorila medicinske timove koji će provoditi testiranja na gotovo svim kvarnerskim subregijama. To je važan korak koji se od nas kao destinacije očekuje kako bismo našim gostima olakšali povratak u njihove matične zemlje.