Službene stranice Turističke zajednice Kvarnera

Jezik:Hrvatski

Priopćenja za medije

Predstavljen novi vizualni identitet Opatijske rivijere i karnevalska događanja Opatijske rivijere u 2014. godini

15.1.2014.

Danas je u opatijskoj Villi Antonio održana press konferencija turističkih zajednica Opatijske rivijere na kojoj su predstavljeni novi vizualni identitet Opatijske rivijere i karnevalska događanja Opatijske rivijere u 2014. godini.

I ove će godine u karnevalsko vrijeme Opatijsku rivijeru ispuniti smijeh, ples i zabava uz nesvakidašnja događanja i kostimirane kreacije.
Posebnost ovogodišnjeg Karnevala je zajednička suradnja svih turističkih zajednica Opatijske rivijere kojom se uspjelo dosadašnji karnevalski program objediniti.

Karnevalska događanja na Opatijskoj rivijeri tradicionalno započinju 17. siječnja, na Antonju podizanjem Pusta i karnevalskih zastava te predajem ključeva Pusnim gradonačelnicima, a nastavljaju se velikim brojem događanja u svim mjestima Rivijere. Od Festivala pusne hrani i Smotre zvončara u Matuljima preko opatijske dječje povorke, Plesa pod maskama i Balinjerade, Međunarodne karnevalske povorke u Lovranu pa sve do ispaljivanja rakete u Mošćeničkoj Dragi svatko će zasigurno pronaći nešto po svom izboru.

Karneval 2014. - kalendar događanja

PREDSTAVLJEN NOVI VIZUALNI IDENTITET OPATIJSKE RIVIJERE
Opatijska rivijera dobila logo

Opatijska rivijera i turističke zajednice Opatije, Lovrana, Mošćeničke Drage, Ičića, Kastva i Matulja dobili su nove vizualne identitete.


Cilj Projekta izrade vizualnog identiteta Opatijske rivijere bio je definirati jedinstveni vizualni identitet za cijelu destinaciju i s njime uskladiti vizualne identitete turističkih zajednica. Znak Opatijske rivijere je stilizirani prikaz rasporeda mjesta i gradova duž rivijere prema rasporedu na geografskoj karti, s Opatijom kao centrom i najvećom točkom. Također, koloritom se prati prijelaz iz kontinentalnog područja kroz crvenu i smeđu boju (zemlja), preko žute (Opatija) do zeleno-plavog morskog spektra. Osim standardne primjene, znak se lako transformira u komunikacijski znak za određene manifestacije poput karnevala, marunade, ribarskih večeri i sl., koristeći fotografije umjesto grafičkih simbola. Turističke zajednice Opatijske rivijere primijenit će novi vizualni identitet na sve promotivne materijale, a novi identitet preuzima i zajednička web stranica www.opatija-riviera.info.


„Postojeći vizualni identiteti turističkih zajednica Opatijske rivijere nisu imali međusobnu poveznicu i nisu komunicirali jedinstvenu priču destinacije.  Iz toga je proizašla potreba za kreiranjem jedinstvenog identiteta destinacije“, izjavila je Suzi Petričić, direktorica Turističke zajednice grada Opatija.


Na pozivnom natječaju koji je održan tijekom studenoga 2013. između ponuđenih radova agencija kao najbolje je odabrano rješenje reklamne agencije Imago.
Igor Mladinović iz Imaga, kreativni direktor na Projektu izrade vizualnog identiteta Opatijske rivijere, pojasnio je idejni koncept iza odabranog znaka: „Raznolikost Opatijske rivijere vidljiva je od prirodno-klimatskih obilježja pa sve do povijesti, jezika, kulture i gastronomije. Bilo je potrebno stvoriti krovni logo sastavljen od elemenata koji predstavljaju cijelu Rivijeru, da bi onda iz tog logotipa prirodno nastajali logotipi ostalih mjesta s prepoznatljivim obilježjima i gradom Opatijom kao centrom rivijere.“

Kvarner na karti