Opatijska rivijera

: Starim gradovima Liburnije : Opatijskim zaleđem
: Brdska tura ponad Opatijske rivijere : Kastavskim krajem

BRDSKA TURA PONAD OPATIJSKE RIVIJERE · između Kvarnera i Istre

Iz Lovrana krećemo spred hotela "Excelsior" u smjeru Medveje (3,0 km), dižemo se u Kraj (6,0 km), a zatim se spuštamo u Mošćeničku Dragu (8,0 km) gdje s glavne ceste skrečemo uzbrdo prema Mošćenicama (11,0 km) i Svetoj Jeleni (14,2 km). Na prijevoju skrećemo desno i na 16,0 km dolazimo do kraja asfaltne ceste i nastavljamo kroz šumu glasovitih maruna. Na 17,0 km skrećemo desno i stižemo do lovačke čeke (20,2 km) kod koje skrećemo lijevo i strmom cestom dolazimo do prijelaza Bodaj (21,7 km - 900 m/n/m). Nastavljamo desno u smjeru Male Učke. Na 22,8 km skrećemo desno, na 27,7 km ponovno desno te na 29,0 km opet desno. Stižemo u Malu Učku (29,6 km), prolazimo kroz selo te nastavljamo uzbrdo protupožarnom cestom. Na 32,6 km dolazimo do prijevoja na 1080 mnm i počinjemo oštar spust u smjeru Tunela Učka (39,3 km). Prolazimo pored ulaza u tunel, do kraja parkirališta (40,0 km) i nastavljamo makadamskom cestom u smjeru Lignja. Na 44. km skrećemo lijevo i dolazimo do asfaltirane ceste Lovran - Lovranska Draga (45,5 km). Skrećemo lijevo i prolazimo kroz Liganj (48,0 km) i dolazimo do polazne točke kod hotela "Excelsior" (52,0 km).